Wanneer je het kantoor bent dat zo’n 150 locaties van Middin ondersteunt, wil je dat er niets verkeerd gaat tijdens de verhuizing. UTS Van der Geest verhuisde Middins kantoor in Rijswijk succesvol naar een nieuwe locatie aan de Burgemeester Elsenlaan.
Logische keuze
Manager Huisvesting Barbara Schildkamp kijkt tevreden terug op een goed verlopen verhuizing. ‘Middin deed al langer zaken met UTS Van der Geest en dat ging altijd uitstekend, dus was het logisch dat we dit keer ook UTS Van der Geest hebben gevraagd een voorstel uit te brengen. Ons kantoor in Rijswijk verhuisde vanwege een aflopend huurcontract en omdat we behoefte hadden aan een iets moderner pand. ’Het nieuwe kantoor biedt aan zo’n 380 medewerkers van Middin een werkplek. Omdat naast vaste medewerkers ook collega’s van andere locaties hier regelmatig werken, hebben we gekozen voor een flexibel werkplekconcept’.
Werk uit handen
‘Omdat de verhuizing redelijk complex was, hebben we de verhuisdirigent van UTS Van der Geest ingeschakeld voor de facilitaire ondersteuning en coördinatie. Echt hartstikke fijn. Veel meubilair verhuisde mee, maar niet alles en een deel moest over andere locaties verdeeld worden. De rest van onze spullen ging in opslag. Daarbij zorgde de IT-medewerkers van UTS Van der Geest ook voor het af- en aankoppelen van de ICT-apparatuur. Marjolein van UTS Van der Geest heeft ons bij al deze zaken begeleid en veel werk uit handen genomen. Van der Geest had de regie en werkte daarbij soepel samen met de medewerkers van onze Facilitaire Dienst.’
Vlekkeloze verhuizing
Omdat UTS Van der Geest ook het oude pand heeft ontruimd, kon Middin zonder veel moeite de sleutel van het oude pand inleveren. ‘In ons kantoor in Rijswijk zitten onze ondersteunende diensten: Financiën, HR, Kwaliteit, M&C, Huisvesting etc. Het was erg belangrijk dat de verhuizing onze dienstverlening niet in de weg zat. Er zijn tenslotte duizenden cliënten die op ons vertrouwen voor hun zorg. Dat is prima gelukt en daar zijn we blij mee.’
terug naar overzicht