De wereld is in de ban van het coronavirus. Ook bij UTS Van der Geest Verhuizingen kunnen maatregelen niet uitblijven. Daarbij willen wij wel zo goed mogelijk de continuïteit van onze dienstverlening en de veiligheid van onze medewerkers waarborgen. We hebben een nieuwe dienst; virtuele opname van uw inboedel.
Bij al onze diensten handelen wij volgens ons coronavirus-beleid. Met deze maatregelen als uitgangspunt, voeren wij zoveel mogelijk verhuizingen uit. Mocht u met ons willen overleggen over een nieuwe of geplande verhuizing, neem gerust even contact op. Verder willen we onze dienstverlening op het gebied van taxaties coronaproef maken via videobellen. Een taxatie via een bezoek blijft ook mogelijk, waarbij we de richtlijnen van het RIVM in acht nemen.
Taxatie inboedel voor offerte op maat
We brengen een vrijblijvend taxatiebezoek óf we doen een virtueel bezoek via videobellen. We bekijken daarbij uw inboedel om een offerte op maat te maken. We bespreken uw specifieke wensen. Speciale aandacht gaat uit naar demontage- en montagewerkzaamheden en waardevolle stukken die tijdens de verhuizing extra zorg nodig hebben. De taxatie vormt de basis voor uw offerte en een vlekkeloze verhuizing naar uw nieuwe woning.
Aanvullende diensten
Naast verhuizen verzorgen wij tal van aanvullende diensten. Zo bieden wij opslag, verhuisdirigenten, de handyman en de oplevering van uw woning.
Interesse in een taxatiebezoek of een virtuele opname voor een offerte op maat?
Neem contact met ons op: Den Haag: 070 399 42 41 of Rotterdam: 010 820 95 70 of mail ons.